مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 10 مهر 1399 ساعت 08:552020-10-01سياسي

خیران می توانند به دولت در عمران شهرها و روستاها کمک کنند


امروزه خیران می توانند به دولت در عمران شهرها و روستاها کمک کنند که ساخت، تجهیز و تعمیر مدارس از جمله این امور است.

- اهواز- رییس مجمع نمایندگان خوزستان گفت: امروزه خیران می توانند به دولت در عمران شهرها و روستاها کمک کنند که ساخت، تجهیز، تعمیر و ترمیم مدارس از جمله آن است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، سید کریم حسینی پیش از ظهر امروز در مراسم افتتاح یک مدرسه خیرساز در خوزستان اظهار کرد: امروزه خیران می توانند به دولت در عمران شهرها و روستاها کمک کنند و یکی از نیازهای ویژه و آن چیزی که می تواند کمک بسیار خوبی به خیران باشد مدرسه سازی، تجهیز مدارس، تعمیر و ترمیم مدارس است.

وی افزود: امید می رود روزی شاهد این باشیم که هیچ گونه مدارس کانکسی و سنگی وجود نداشته باشند و زیبنده مردم ایران نیست که فرزندانشان در مدارس غیراستاندارد آموزش ببینند که با کمک مسئولان و خیران شاهد برچیدن هرگونه مدرسه غیراستاندارد و ناشایسته برای تحصیل فرزندان باشیم.

رییس مجمع نمایندگان خوزستان در ادامه گفت: امید است به سمتی حرکت کنیم که مردم دغدغه نیازهای اولیه از جمله آموزش، مسکن و بهداشت و درمان را نداشته باشند و با امیدی که در کشور ایجاد شده و با همت خدمتگزاران مردمی شاهد روزهای امیدوارکننده و همچنین شکوفایی کشور باشیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خیران می توانند به دولت در عمران شهرها و روستاها کمک کنند

خیران می توانند به دولت در عمران شهرها و روستاها کمک کنند