مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 10 مهر 1399 ساعت 08:552020-10-01سياسي

تشکل های دانشجویی یزد: علت عزیمت سفیر انگلیس به یزد چیست؟


تشکل های دانشجویی استان یزد با صدور بیانیه ای ضمن طرح این سوال که علت عزیمت سفیر انگلیس که عنصر نامطلوب لندن در فتنه ها و اغتشاشات بوده به یزد چیست؟ از مقامات و مسئولان سیاسی و امنیتی خواستند این موضوع را بررسی کنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار تشکل های دانشگاهی خبرگزاری فارس، جمعی از تشکل های دانشجویی دانشگاه های استان یزد با صدور بیانیه ای با اشاره به سفر مشکوک اب مک ایر سفیر انگلیس که قبلاً با حضور در اغتشاشات آبان ماه و تصویربرداری از تجمعات دستگیر و به عنوان عنصر نامطلوب سیاسی شناخته شده بود به شهر یزد ضمن محکوم کردن این اقدام، از مسئولان سیاسی و امنیتی خواستند علت این سفر را بررسی کرده و چرایی آنرا تحقیق کنند.

  متن این بیانیه به شرح ذیل است:  شنیده ها حاکی از آن است که رابرت مک ایر سفیر انگلیس که قبلاً با حضور در اغتشاشات آبان ماه و تصویربرداری از تجمعات دستگیر و به عنوان عنصر نامطلوب سیاسی شناخته شده بود، برای دومین بار قصد سفر به اصطلاح سیاحتی به یزد داشته و  امروز پنج شنبه  وارد استان یزد می شود.

  از وقتی خبر حضور ایشان در یزد شنیده شده، مردم در این فکر هستند که باز چه نقشه ای در کار است؟! انگیزه او از این سفر چیست؟! چه فتنه ای قرار است در پی حضور ایشان رخ دهد؟! که این بدبینی و نگرانی مردم متاثر از سابقه منفی و عملکرد شرور


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تشکل های دانشجویی یزد: علت عزیمت سفیر انگلیس به یزد چیست؟

تشکل های دانشجویی یزد: علت عزیمت سفیر انگلیس به یزد چیست؟