مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 10 مهر 1399 ساعت 08:552020-10-01سياسي

توصیه کنعانی مقدم به نامزد های انتخاباتی


نامزد های انتخاباتی با مطرح کردن شعار هایی در حوزه زنان، به دنبال عوام فریبی نباشند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از باشگاه خبرنگاران، حسین کنعانی مقدم فعال سیاسی و دبیرکل حزب سبز با اشاره به حاشیه‌‎های انتخاباتی و تاثیر آن در میان مردم و مسئولان گفت: قبل از انتخابات ریاست جمهوری، رقابت‌های سیاسی متعددی مطرح می‌شود و طبیعتا افرادی خود را در معرض افکارسنجی قرار می‌دهند تا بتوانند شرایط خود را برای ورود به عرصه انتخابات تعیین کنند.

او با تاکید بر اینکه در بحث انتخابات، نامزد‌ها باید بدانند که حمایت کنندگانشان چه کسانی هستند، ادامه داد: نباید در انتخابات ریاست جمهوری، هر فردی ثبت نام کند، زیرا ممکن است فضا غبارآلود شود و مردم نتوانند فرد مورد نظر خود را انتخاب کنند.

دبیرکل حزب سبز تصریح کرد: چند مرحله‌ای شدن انتخابات باعث می‌شود که نامزد‌های انتخاباتی در مجامع حزبی و جناحی گزینش شوند، البته اگر غیر از این باشد، آشفته بازاری ایجاد می‌شود که ممکن است برخی افراد از آن سوء استفاده کنند و کسانی وارد عرصه انتخابات شوند که لیاقت کافی نداشته باشند.

کنعانی مقدم یادآور شد: مطرح کردن شعار‌های جذاب در حوزه زنان قبل از انتخابات، برای تحت تاثیر قرار دادن افکار عمومی است، زیرا 50 درصد آرای انتخابات مربوط به حوزه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توصیه کنعانی مقدم به نامزد های انتخاباتی

توصیه کنعانی مقدم به نامزد های انتخاباتی