مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 10 مهر 1399 ساعت 08:502020-10-01سياسي

برگزاری برنامه های هفته ملی کودک بر بستر فضای مجازی


مدیر کل کانون استان گیلان از اجرای ویژه برنامه های روز جهانی و هفته ملی کودک امسال با شعار «آینده را باید ساخت» از 12 تا 17 مهرماه 1399 بر بستر فضای مجازی خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از رشت، اسفندیار ضیایی امروز در جمع اصحاب رسانه با اشاره به برگزاری برنامه های هفته ملی کودک بر بستر فضای مجازی اظهار کرد: رنگ و بوی عاشورایی و بهره گیری از فرصت های فضای مجازی، شاخصه ی ویژه برنامه های روز جهانی و هفته ی ملی کودک است که در تقارن با اربعین حسینی برگزار می شود.

وی با اشاره به ضرورت رعایت دستور العمل های بهداشتی و پرهیز از گردهمایی در راستای تبیین جایگاه و حقوق کودک برای افراد جامعه گفت: زیر ساخت های ایجادشده در این مجموعه ی فرهنگی بسیار مطلوب است و امسال شاهد برگزاری ویژه برنامه های این ایام بر بستر فضای مجازی خواهیم بود.

مدیر کل کانون پرورشی فکری کودکان و نوجوانان استان گیلان به حرکت های فرهنگی کانون در روز جهانی و هفته ملی کودک اشاره کرد و افزود: گشایش نگارخانه آفرینش در  اداره کل کانون استان گیلان در رشت ازجمله این برنامه ها ااست.

به گفته ضیایی اجرای فعالیت های فرهنگی، هنری و ادبی در بستر فضای مجازی، فعالیت افزون تر انجمن های تخصصی کانون، حضور کارشناسان این نهاد فرهنگی در برنامه های مختلف صداوسیما و بازدید از مراکز نگهدا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری برنامه های هفته ملی کودک بر بستر فضای مجازی

برگزاری برنامه های هفته ملی کودک بر بستر فضای مجازی