مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 10 مهر 1399 ساعت 08:502020-10-01سياسي

بیش از 1000 کلاس درس سنگی در خوزستان وجود دارد


رییس مجمع خیران مدرسه ساز استان خوزستان گفت: بیش از یک هزار کلاس درس سنگی در خوزستان وجود دارد که این بیشترین رقم در کشور است - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر زیبا صالح پور پیش از ظهر امروز در افتتاح یک مدرسه خیر ساز در خوزستان در خصوص خیران مدرسه ساز، اظهار کرد: خیران مدرسه ساز داشته های خود را از آن خدا می دانند و همت و ثروت خود را به پای چشمه زاینده مدرسه سازی می ریزند؛ خیران انسان های متعالی که پای در خاک و دست بر افلاک دارند.

وی عنوان کرد: پیش بینی شده است که در زمینه خیران مدرسه ساز، استان خوزستان همچنان مقام سوم کشور را داشته باشد ولی این استان قابلیت آن را دارد که در این راستا به استان اول یا دوم ارتقا پیدا کند.

صالح پور با بیان اینکه خیران این استان ایرانی هستند، در ادامه گفت: آنها نگاه خاصی را به این استان دارند و با تعلق خاطر به این استان می آیند چرا که خوزستان را خانه خود می دانند، به خصوص برخی از آنها که در دوران دفاع مقدس اینجا بوده اند.

رییس مجمع خیران مدرسه ساز استان خوزستان اضافه کرد: به دلیل مشکلات اقتصادی و تحریم هایی که بر اقتصاد ایران تأثیر گذاشته است، تکمیل پروژه های نیمه تمامی که توسط دولت شروع شده را با خیران به اتمام می رسانیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بیش از 1000 کلاس درس سنگی در خوزستان وجود دارد

بیش از 1000 کلاس درس سنگی در خوزستان وجود دارد