مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 10 مهر 1399 ساعت 08:402020-10-01سياسي

نشست کمیته ای چهارجانبه در خصوص پناهندگان افغانستانی


مدیرکل اتباع و امور خارجی وزارت کشور از برگزاری هفتمین نشست کمیته چهارجانبه راهبری راه حلهای راهبردی برای پناهندگان افغانستانی در اداره کل امور اتباع و مهاجرین خارجی وزارت کشور خبر داد.

- مدیرکل اتباع و امور خارجی وزارت کشور از برگزاری هفتمین نشست کمیته چهارجانبه راهبری راه حلهای راهبردی برای پناهندگان افغانستانی در اداره کل امور اتباع و مهاجرین خارجی وزارت کشور خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، مهدی محمودی گفت: هفتمین نشست ویدئو کنفرانسی کمیته چهار جانبه راهبری به ریاست آژانس پناهندگان سازمان ملل متحد (کمیساریا) در محل اداره کل امور اتباع و مهاجرین خارجی وزارت کشور با حضور نمایندگان دولتهای جمهوری های اسلامی ایران، افغانستان و پاکستان و دفتر آژانس پناهندگان سازمان ملل(کمیساریا) پیش از ظهر امروز آغاز شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازپایگاه اطلاع رسانی وزارت کشور؛ محمودی در خصوص اهداف و برنامه های این نشست اعلام کرد: در این نشست مجازی قرار است در خصوص پیشرفتهای صورت گرفته در اجرای سند منطقه ای راه حل های راهبردی برای پناهندگان (SSAR)افغانستانی بمنظور حمایت از بازگشت داوطلبانه، ادغام مجدد پایدار و مساعدت به کشورهای میزبان با احتساب راه اندازی ساز و کار حمایتی ویژه (SSAR ) بحث و تبادل نظر صورت گیرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نشست کمیته ای چهارجانبه در خصوص پناهندگان افغانستانی

نشست کمیته ای چهارجانبه در خصوص پناهندگان افغانستانی