مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 10 مهر 1399 ساعت 08:352020-10-01سياسي

آمادگی استانداری برای کمک به ایمن سازی محورهای مواصلاتی تهران


مجموعه ری و استانداری تهران این آمادگی را دارد تا شرایطی را برای استفاده از منابع داخلی برای پروژه های زیرساختی فراهم کند تا ایمن سازی راه ههای استان انجام شود.

- ری- استاندار تهران گفت: مجموعه ری و استانداری تهران این آمادگی را دارد تا شرایطی را برای استفاده از منابع داخلی برای پروژه های زیرساختی فراهم کند تا ایمن سازی راههای استان انجام شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، انوشیروان محسنی بندپی در حاشیه آیین افتتاح کمربندی دوم تهران که با حضور محمد اسلامی وزیر راه و شهرسازی در آسایشگاه کهریزک برگزار شد در جمع خبرنگاران ضمن تبریک به مناسبت روز سالمندان اظهار داشت: از همه کسانی که سبب شده اند که آسایشگاه کهریزک محل زندگی و محل ایثار و محبت شود برای همه خدمات ارزشمندشان تشکر می کنیم.

محسنی بندپی با بیان اینکه 10 درصد جمعیت در حال حاضر سالمند هستند گفت: استان های گیلان و مازندران و تهران به دلیل افزایش امید به زندگی دارای تعداد سالمندان بیشتری هستند.

وی با اشاره پروژه هایی که امروز در حوزه حمل و نقل افتتاح شد افزود: اهمیت حمل و نقل از اجزای مهم اقتصاد ملی و نقش زیربنایی را در رشد، شکوفایی و بالندگی کشور دارد که در برنامه های وزارت راه ایمن سازی جاده ها و حذف تقاضا محوری و تسریع پروژه ها بوده است که نمونه های آن را امروز و در آزادراه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آمادگی استانداری برای کمک به ایمن سازی محورهای مواصلاتی تهران

آمادگی استانداری برای کمک به ایمن سازی محورهای مواصلاتی تهران