مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 10 مهر 1399 ساعت 08:352020-10-01ورزشي

رونمایی از 450 خانه ورزش روستایی و عشایری تا هفته تربیت بدنی


سرپرست فدراسیون ورزش های روستایی و بازی های بومی محلی گفت: از 15 مهرماه تا هفته تربیت بدنی 450 خانه ورزش روستایی و عشایری در سراسر کشور افتتاح و رونمایی خواهد شد که سعی داریم این تعداد را تا پایان سال به مرز 5000 خانه روستایی افزایش دهیم.

- سرپرست فدراسیون ورزش های روستایی و بازی های بومی محلی گفت: از 15 مهرماه تا هفته تربیت بدنی 450 خانه ورزش روستایی و عشایری در سراسر کشور افتتاح و رونمایی خواهد شد که سعی داریم این تعداد را تا پایان سال به مرز 5000 خانه روستایی افزایش دهیم.

عباسعلی اکبری در گفت وگو با ایسنا، اظهار کرد: به مناسبت هفته تربیت بدنی که از 26 مهرماه آغاز می شود سعی داریم جشنواره های مختلفی را در قالب بازی های بومی محلی در سطح استان ها به صورت سراسری برگزار کنیم که یکی از این جشنواره ها برگزاری مسابقه نقاشی با موضوع اربعین خواهد بود.

همچنین یک پویشی در خصوص موضوعات فرهنگی در حوزه ورزش روستایی و عشایری در سطح کشور برگزار خواهیم کرد تا از این طریق بتوانیم در این شرایط کرونایی مردم را به انجام فعالیت های ورزشی ترغیب و تشویق کنیم.

وی گفت: ورزشکاران روستایی و عشایری در هر استان می توانند سه کلیپ برتر خود را به ما ارسال کنند که در پایان نفرات برتر شناسایی و اعلام خواهند شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رونمایی از 450 خانه ورزش روستایی و عشایری تا هفته تربیت بدنی

رونمایی از 450 خانه ورزش روستایی و عشایری تا هفته تربیت بدنی