مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 10 مهر 1399 ساعت 08:352020-10-01سياسي

کاندیدای جدید؛سورپرایز اصولگرایان در انتخابات1400؟


هرچند به نظر می رسد اصلاح طلبان همچنان در اغما به سر می برند، اما تحرکات اصولگرایان آغاز شده و اخبار ضد و نقیضی از برگزاری جلسات چهره ها و احزاب اصولگرا به گوش می رسد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از خبرآنلاین، بک عضو جبهه پیروان خط امام و رهبری می‌گوید: به نظر می‌رسد اصولگرایان به دنبال چهره جدیدی برای کاندیداتوری در انتخابات 1400 باشند.

گمانه‌زنی‌های انتخاباتیِ چهره‌های سیاسی و رسانه‌ها هر روز اسامی جدیدی برای کاندیداتوری در انتخابات ریاست‌جمهوری 1400 مطرح می‌کند که هیچ‌یک تایید و تکذیب نمی‌شوند و به نظر می‌رسد کلاف سردرگم گروه‌های سیاسی برای انتخاب کاندیدای مورد نظرشان پیچیده‌تر شده است.

هرچند به نظر می‌رسد اصلاح‌طلبان همچنان در اغما به سر می‌برند، اما تحرکات اصولگرایان آغاز شده و اخبار ضد و نقیضی از برگزاری جلسات چهره‌ها و احزاب اصولگرا به گوش می‌رسد هرچند هنوز هیچ خبر رسمی و جزییاتی از محتوا و چند و، چون این نشست‌ها منتشر نشده است.

حال احمد کریمی اصفهانی، عضو حزب موتلفه اسلامی و جبهه پیروان خط امام رهبری می‌گوید که به نظر می‌رسد اصولگرایان به دنبال چهره جدیدی برای حضور در انتخابات 1400 هستند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کاندیدای جدید؛سورپرایز اصولگرایان در انتخابات1400؟

کاندیدای جدید؛سورپرایز اصولگرایان در انتخابات1400؟