مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 10 مهر 1399 ساعت 08:302020-10-01سياسي

آیا نگاه دولت به بیرون نبوده؟/ از آب خوردن مردم تا واشنگتن دی سی


خلاصه کلام روحانی در اظهارات چهارشنبه این بود که او و دولتش نگاه شان به درون بوده و نه بیرون، برای ارزیابی این موضوع باید به دو مساله توجه کرد؛ - به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دیگر رسانه های خبرگزاری فارس، روزنامه فرهیختگان در گزارشی به سخنان اخیر روحانی مبنی بر اینکه نگاه دولت به بیرون نبوده پرداخته است که بخش های مهم آن از نظرتان می گذرد.

روزگذشته جناب روحانی حرف قابل توجه و تاملی بیان کردند که هرچند مثل بسیاری دیگر از اظهاراتشان فاقد ادله های لازم و کافی برای پذیرش در افکار عمومی و فضای کارشناسی کشور بود، اما به خاطر اهمیتی که در تعیین تکلیف هشت سال مدیریت اجرایی کشور دارد باید حتما مورد بررسی و ارزیابی قرار گیرد.

 خلاصه کلام روحانی در اظهارات روز چهارشنبه این بود که او و دولتش نگاه شان به درون بوده و نه بیرون، برای ارزیابی این موضوع باید به دو مساله توجه کرد؛ اول اظهارات و سخنان روحانی و اعضای دولتش در این سال ها و دوم هم عملکرد آنها در این مدت.

گره گشایی داخلی از مسیر سیاست خارجی دولت روحانی اساسا توسعه اقتصادی و حتی برخی موارد را که ذکر خواهیم کرد از مسیر سیاست خارجی می دید و در همین راه هم برای رفع و رجوع مشکلات حرکت کرده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آیا نگاه دولت به بیرون نبوده؟/ از آب خوردن مردم تا واشنگتن دی سی

آیا نگاه دولت به بیرون نبوده؟/ از آب خوردن مردم تا واشنگتن دی سی