مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 10 مهر 1399 ساعت 08:302020-10-01سياسي

پسر آیت الله معروف سیاست، کاندیدای 1400 می شود


یک نماینده مجلس دهم می‌گوید: محسن هاشمی یکی از مدیران اجرایی خوب است که همواره تلاش کرده از خود یک چهره ی مستقل سیاسی نشان دهد اما حرف من این است که رییس جمهور شدن یا نشدن این و آن چندان مهم نیست .

از سیاستمدار جماعت نباید «صراحت» انتظار داشت(!) نه به این دلیل که همواره رویه ی محافظه‌کاری بهتر جواب می‌دهد بلکه برای از بین نرفتنِ شانسِ حضور در انتخاباتی مهم که جانشین حسن روحانی برای حضوری 8 ساله در پاستور معرفی خواهد شد.

پس اگر برخی اساساً حرف از آمدن نمی‌زنند و بعضی وقتی از آنان می‌پرسند از انتخابات ریاست جمهوری چه خبر؟ می‌گویند: «تا ببینیم چه پیش می‌آید(!)» باز می‌گردد به همین مسئله ی مهم؛ پرهیز از نسوختن در بازار مکاره ی سیاست.

در یکی از تحلیل‌های انتخاباتی که تابستان امسال منتشر شده بود می‌خوانیم:«هرچند هاشمی و همراهان اصلاح‌طلب وی در شورای شهر تهران کارنامه موفقی از خود به جا نگذاشتند، اما به نظر می‌رسد که مواضع هاشمی حکایت از آن دارد که او ممکن است به پشتوانه رای بالای سه سال قبل در تهران و نیز به واسطه محبوبیت پدرش در میان بخشی از جامعه، علاقه مند باشد پس از پایان مدت ریاست جمهوری حسن روحانی، جای او را بگیرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پسر آیت الله معروف سیاست، کاندیدای 1400 می شود

پسر آیت الله معروف سیاست، کاندیدای 1400 می شود