مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 10 مهر 1399 ساعت 08:302020-10-01اقتصادي

فعالیت 56 شرکت دانش بنیان کرمانشاه در حوزه کشاورزی/ به دنبال افزایش بهره وری هستیم


مدیر مرکز رشد واحدهای کشاورزی پارک علم و فناوری کرمانشاه گفت: 56 شرکت فناور در حوزه کشاورزی با حمایت مرکز رشد کشاورزی پارک علم و فناوری در استان فعال است.

- شهاب خوش خوی امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در کرمانشاه، توسعه بخش کشاورزی را یکی از مهمترین اولویت های کاری هر کشور دانست و اظهار داشت: توسعه بخش کشارزی نیازمند زیرساخت های مختلفی در زمینه کشاورزی است که از آن جمله می توان به داشتن اراضی مستعد، آموزش کشاورزان، استفاده از شیوه های نوین کشاورزی و راه اندازی شرکت های دانش بنیان اشاره کرد.

وی پایه اصلی اقتصادی استان را در حوزه کشاورزی توصیف کرد و اظهار داشت: شرکت های دانش بنیان می توانند با ابتکارات علمی خود کیفیت محصولات را بالا، حجم تولیدات را افزایش و مصرف آب را کم کنند.

مدیر مرکز رشد واحدهای کشاورزی پارک علم و فناوری کرمانشاه گفت: شرکت های دانش بنیان روی محصولات کار می کنند آن ها را با محیط و مزرعه سازگار می کنند، اگر بذور ضعیف باشد آن را قوی تر می کنند تا به محصولاتی برسند که قابلیت صنعتی شدن و کشت های جدید و مکانیزه شدن را داشته باشد.

وی به فعالیت 56 شرکت فناور در حوزه کشاورزی با حمایت مرکز رشد کشاورزی پارک علم و فناوری استان اشاره و بیان کرد: هفت شرکت دانش بنیان استان سال گذشته، 10 میلیارد تومان سود آوری داشته است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فعالیت 56 شرکت دانش بنیان کرمانشاه در حوزه کشاورزی/ به دنبال افزایش بهره وری هستیم

فعالیت 56 شرکت دانش بنیان کرمانشاه در حوزه کشاورزی/ به دنبال افزایش بهره وری هستیم