مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 10 مهر 1399 ساعت 08:252020-10-01ورزشي

مشکلات مالی اصلی ترین عامل ناکامی فجر سپاسی شیراز


مدافع اصفهانی تیم فجر شهید سپاسی شیراز، این تیم را شایسته دست یابی به جایگاه های برتر در عرصه فوتبال دانست و در خصوص علل ناکامی این تیم ریشه دار، - مسائل و مشکلات مالی را اصلی ترین عامل قلمداد کرد.

محمد امینی، مدافع 25 ساله ی اصفهانی تیم فوتبال فجر شهید سپاسی شیراز، نیمه اول فصل گذشته رقابت های لیگ یک را خوش درخشید و بی تردید از ارکان موفقیت های فجر در این یک نیمه بود؛ بازیکنی که علاوه بر قابل اتکا بودن در پست تخصصی اش، چند گل زد و با پاس های خوب، زمینه ساز به ثمر رسیدن چند گل شد.

امینی که در نیمه دوم فصل گذشته لیگ یک فوتبال ایران، مانند برخی دیگر از بازیکنان تیم فوتبال فجر شهید سپاسی، افت فاحشی را به لحاظ کیفی تجربه کرد، برخلاف نیم فصل اول، به یکی از عوامل تاثیرگذار در کسب نتایج ضعیف و باز ماندن آن تیم ریشه دار شیرازی از صعود بدل شد!.

بَک چپ تیم فجر شهید سپاسی شیراز، در گفت و گو با ایسنا، در خصوص علل ناکامی این تیم، گفت: دلیل عمده ای که باعث بازماندنمان از صعود شد؛ مشکلات مالی بود.

بچه ها مشکل فنی نداشتند و اینکه بگوییم مربی تیم خوب نبود هم حرف درستی نیست؛ فجر در نیم فصل اول، فوق العاده بود و در هیچ دیداری، حریفان بر ما برتری نداشتند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مشکلات مالی اصلی ترین عامل ناکامی فجر سپاسی شیراز

مشکلات مالی اصلی ترین عامل ناکامی فجر سپاسی شیراز