مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 10 مهر 1399 ساعت 08:252020-10-01سياسي

شرکت دارو پخش لرستان نیاز استان های همجوار را نیز برطرف می کند


نماینده مردم سلسله و دلفان در مجلس شورای اسلامی گفت: شرکت دارو پخش لرستان نیاز استان های هم جوار را نیز برطرف می کند.

- ایسنا/لرستان نماینده مردم سلسله و دلفان در مجلس شورای اسلامی گفت: شرکت دارو پخش لرستان نیاز استان های هم جوار را نیز برطرف می کند.

یحیی ابراهیمی در آیین کلنگ زنی شرکت دارو پخش لرستان که امروز دهم مهرماه صورت گرفت، اظهار کرد: با توجه به برنامه ریزی های صورت گرفته این شرکت ظرف مدت سه ماه به بهره برداری می رسد و با ایجاد آن زمینه اشتغال نیز برای عده ای از جوانان در شهرستان سلسله فراهم می شود.

وی با اشاره به نبود شرکت پخش دارو در لرستان، عنوان کرد: ازآنجاکه در سطح استان شرکت پخش دارو نداشتیم پیگیری های زیادی انجام شد تا یک شرکت در لرستان راه اندازی شود.

نماینده مردم سلسله و دلفان در مجلس خاطرنشان کرد: در مجموع شش شرکت پخش دارویی دولتی وجود دارد که سه شرکت تحت نظر شستا، دو شرکت زیر نظر بنیاد برکت و یک شرکت نیز تحت نظر بانک ملی است و تأمین کننده دارو هستند.

ابراهیمی بیان کرد: با توجه به اینکه داروی لرستان از طریق استان همدان تأمین می شد و این در حالی بود که جمعیت و تعداد داروخانه های لرستان دو برابر استان همدان بود پیگیری های زیادی انجام گرفت که دارو، این نیاز استراتژیک به طور حتم از طریق استان خودمان تأمین شود که


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شرکت دارو پخش لرستان نیاز استان های همجوار را نیز برطرف می کند

شرکت دارو پخش لرستان نیاز استان های همجوار را نیز برطرف می کند