مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 10 مهر 1399 ساعت 08:252020-10-01بين الملل

آذربایجان: 16 غیرنظامی در حملات ارمنستان کشته و 55 نفر زخمی شدند


در ادامه تنش ها در خصوص منطقه مورد مناقشه «قره باغ»، دادستانی کل آذربایجان مدعی شد که از یکشنبه تاکنون 16 غیرنظامی آذری در حملات ارمنستان کشته و 55 نفر دیگر نیز زخمی شده اند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، در ادامه تنش های اخیر میان ارمنستان و آذربایجان در خصوص منطقه مورد مناقشه قره باغ کوهستانی ، دفتر دادستانی کل آذربایجان امروز گفت که از زمان آغاز دور تنش های میان ایروان و باکو از یکشنبه هفته جاری، 16 غیرنظامی آذربایجان در حملات ارمنستان کشته شده اند و 55 نفر دیگر زخمی شدند.

دفتر دادستانی کل آذربایجان در این خصوص گفت: در نتیجه حملات خمپاره ای نیروهای مسلح ارمنستان به مناطق پرجمعیت آذربایجان، 16 غیرنظامی کشته و 55 تن از آنها زخمی شده اند .

دور جدیدی از تنش ها میان ارمنستان و آذربایجان بر سر منطقه مورد مناقشه قره باغ از روز یکشنبه آغاز شد و دو کشور یکدیگر را به حملات مستقیم به قلمروهایشان متهم کردند و علیرغم درخواست های کشورهای روسیه، ایالات متحده، سازمان ملل و دیگر کشورها برای برقراری صلح و آرامش میان دو کشور، الهام علی اف رییس جمهور آذربایجان و نیکل پاشینیان نخست وزیر ارمنستان احتمال هرگونه مذاکره سازش را رد کردند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آذربایجان: 16 غیرنظامی در حملات ارمنستان کشته و 55 نفر زخمی شدند

آذربایجان: 16 غیرنظامی در حملات ارمنستان کشته و 55 نفر زخمی شدند