مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 10 مهر 1399 ساعت 08:252020-10-01اقتصادي

صادرات تخم مرغ را گران کرد


مدیر کل دفتر طیور وزارت جهاد کشاورزی گفت: هیچ محدودیتی در تولید تخم مرغ وجود ندارد و عرضه گسترده این محصول تا ثبات قیمت در بازار ادامه می یابد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از تسنیم، غلامرضا ملک نیا با بیان این که سالانه بیش از یک میلیون تن تولید تخم مرغ در کشور توزیع می‌شود افزود: به این ترتیب به صورت ماهانه حدود 80 هزار تن تخم مرغ به بازار عرضه می‌شود.

وی اضافه کرد: اختلاف قیمتی که در چند وقت اخیر برای تخم مرغ بوجود آمد به علت صادراتی بود که صورت پذیرفت به طوری که در سال گذشته مجموعاً 50 هزار تن تخم مرغ صادر شد در حالی که در همین چند ماهه 60 هزار تن تخم مرغ صادر شد که این موضوع موجب افزایش قیمت این محصول در بازار شد.

مدیر کل دفتر طیور وزارت جهاد کشاورزی گفت: در حال حاضر صادرات این محصول به طور کامل متوقف شده و همه تخم مرغ تولیدی در کشور به سمت بازار گسیل داده شده به طوری که با قیمت مصوب 12 هزار تومان از درب مرغداری تخم مرغ هم اکنون به شکل گسترده به میادین میوه و تره بار در حال عرضه است که در نهایت این محصول در میادین با قیمت مصوب مصرف کننده کیلویی 14 هزار و 500 تومان در حال عرضه به مصرف کنندگان است.

ملک نیا ادامه داد: به هر میزان که نیاز باشد امکان توزیع تخم مرغ در میادین وجود دارد و امیدواریم با این عرضه گسترده قیمت تخم مرغ به نرخ مصوب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

صادرات تخم مرغ را گران کرد

صادرات تخم مرغ را گران کرد