مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 10 مهر 1399 ساعت 08:202020-10-01اقتصادي

آخرین وضعیت زائرسرای کهگیلویه و بویراحمد در مشهد/عدم پیشرفت پروژه با گذشت 6 سال


پروژه زائرسرای استان کهگیلویه و بویراحمد بعد از 6 سال پیشرفتی نداشته که مورد انتقاد نماینده ولی فقیه و استاندار کهگیلویه و بویراحمد قرار گرفت.

- به گزارش سایت قطره و به نقل از.

سال 92 زمینی به مساحت 962 متر مربع و زیربنای 8 هزار متر در مشهد مقدس برای ساخت زائرسرا تحویل استان کهگیلویه و بویراحمد شد.

این زائرسرا برای 13 طبقه طراحی شده و 300 تخت اقامتی و ظرفیت خدمات به بیش از 10 هزار نفر پیش بینی شده است اما متاسفانه با گذشت چند سال پیشرفت فیزیکی این پروژه مهم در شهر مشهد مقدس صفر است.

پروژه برای احداث به 41 میلیارد تومان اعتبار نیاز دارد.

حسین کلانتری استاندار کهگیلویه و بویراحمد در این نشست گفت: نمی دانم چرا طرح ها 8 و 10 سال و بیشتر زمان می برد حتی این طرح معنوی که آبروی استان محسوب می شود هم مشمول زمان شده است.

مقام ارشد اجرایی کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه در حال حاضر زمان مناسبی برای توزیع اعتبار نیست چرا که تمامی اعتبارات توزیع شده، گفت: استان همه توانش را برای اختصاص اعتباری جهت شروع فنداسیون به کار بگیرد و  استانداری 20 میلیارد ریال برای شروع هر چه سریعتر این پروژه اختصاص می دهد.

وی حداکثر زمان برای آغاز عملیات اجرایی زائرسرا در مشهد مقدس را پایان آبان ماه دانست و افزود: پیمانکار این پروژه تعیین شود،ضمن اینکه هیاتی از استان به مشهد اعزام شون


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آخرین وضعیت زائرسرای کهگیلویه و بویراحمد در مشهد/عدم پیشرفت پروژه با گذشت 6 سال

آخرین وضعیت زائرسرای کهگیلویه و بویراحمد در مشهد/عدم پیشرفت پروژه با گذشت 6 سال