مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 10 مهر 1399 ساعت 08:202020-10-01سياسي

کرونا باعث شد به همکاری بین خانه و مدرسه بیشتر فکر کنیم


ارتباط بین خانه و مدرسه یک موضوع استراتژیک و ضرورتی اجتناب ناپذیر است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازفرصت خوبی فراهم کرده است تا به همکاری بین خانه و مدرسه بیشتر فکر کنیم، بنابراین نیازمند نگاه متفاوت به این موضوع و تعیین اهداف مناسب هستیم.

حاجی میرزایی با بیان اینکه مجموعه ای موفق است که طرح های مستمر و با لایه های متعدد اجرایی همراه باشد، اظهار کرد: باید دانش و تجربه داخلی و بین المللی را بررسی کرد تا با بهره گیری از آن بتوانیم مشارکت خانواده ها را در مدیریت و فعالیت های اجرایی مدرسه بیشتر کنیم.

وزیر آموزش وپرورش بابیان اینکه یکی از شاخص های ارزیابی مدارس می تواند به این موضوع اختصاص یابد که چقدر خانواده ها وقتشان را به مدرسه اختصاص می دهند، اظهار کرد: مدرسه باید کانون تحولات محله باشد و پیوندهای عمیق با آن برقرار کند تا به کانون تحولات و تصمیم گیری ها و به قطب فعالیت های فرهنگی، هنری و تربیتی محله تبدیل شود.

حاجی میرزایی تصریح کرد: انجمن اولیا و مربیان مجال بسیار زیادی برای یادگیری، خلاقیت، پیشرفت و ارتقا دارد و ظرفیت های فراوانی برای استفاده از فرصت هایی که در اختیار می گذارد، دارد.

عضو کابینه دولت تدبیر و امید، با بیان اینکه انجمن اولیا و مربیان می تواند خانواده ها را با مفاهیم تربیتی به طور عمیق آشنا کند، اظهار کرد: در موضوع آموزش خ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کرونا باعث شد به همکاری بین خانه و مدرسه بیشتر فکر کنیم

کرونا باعث شد به همکاری بین خانه و مدرسه بیشتر فکر کنیم