مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 10 مهر 1399 ساعت 08:202020-10-01ورزشي

برگزاری اولین دوره مسابقات آمادگی جسمانی نابینایان و کم بینایان کشور


اولین دوره مسابقات آمادگی جسمانی نابینایان و کم بینایان قهرمانی کشور به صورت مجازی برگزار شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از تبریز،  اولین دوره مسابقات آمادگی جسمانی نابینایان و کم بینایان قهرمانی کشور در دو بخش بانوان و آقایان در سه کلاس ب1 ، ب2 و ب3 بصورت مجازی با ارسال فیلم برگزار شد.

در این مسابقات در بخش آقایان در رده سنی جوانان در کلاس ب1 ، محمد عبداللهی مقام سوم و  جواد مسعودی مقام هشتم، در کلاس ب2 و ب3 محمدهادی مقام سوم علی بالش زاده مقام ششم و  در رده سنی بزرگسالان  در بخش آقایان در کلاس ب1 ، مبهزاد زاد علی اصغر مقام اول، حمید رضا میزان مقام چهارم، هادی حیدری مقام هشتم، در کلاس ب2 و ب3 علی پرنیانی مقام نهم را از استان آذربایجان شرقی توانستند کسب کنند.

همچنین در بخش بانوان در رده سنی جوانان در کلاس ب 1 هدیه بایرامی مقام اول و در کلاس ب2و ب3 حکیمه رضایی مقام اول و لیلا فیضی مقام سوم و در رده سنی بزرگسالان  در بخش بانوان در کلاس ب1، الهام برزگر مقام اول و شیرین معصومی مقام سوم و در کلاس ب2 و ب3 رعنا صادقیان مقام دهم از استان آذربایجان شرقی توانستند کسب کند.

همچنین تیم استان آذربایجان شرقی توانست با مجموع امتیاز بیشتر و  بهتر از دیگر استان ها به مقام نایب قهرمانی  این مسابقات دست پیدا کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری اولین دوره مسابقات آمادگی جسمانی نابینایان و کم بینایان کشور

برگزاری اولین دوره مسابقات آمادگی جسمانی نابینایان و کم بینایان کشور