مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 10 مهر 1399 ساعت 08:202020-10-01اقتصادي

صادرات 410 میلیون دلاری استان مرکزی در نیمه نخست امسال


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اراک، صبح امروز شورای برنامه ریزی و توسعه استان مرکزی با حضور محمدباقر نوبخت معاون رییس جمهور و رییس سازمان برنامه و بودجه کشور، سیدعلی آقازاده استاندار مرکزی، رییس کمیته امداد کشور، آیت الله دری نماینده ولی فقیه در استان و جمعی از مسوولان در محل استانداری مرکزی تشکیل شد.

استاندار مرکزی در این نشست میزان صادرات استان در 6 ماهه نخست امسال را حدود 410 میلیون دلار اعلام و پیش بینی کرد این میزان تا پایان سال به   یک میلیارد دلار برای صادرات غیرنفتی برسد.

سیدعلی آقازاده گفت: صادرات غیرنفتی استان در سال 97 یک میلیارد دلار و در سال 98 یک میلیارد دلار با کسری 10 میلیون دلاری بود و امسال در نیمه نخست میزان صادرات استان 410 میلیون دلار بوده است.

وی تصریح کرد: از نظر وضعیت بیکاری می توان گفت نرخ بیکاری در بهار امسال 6.

5 درصد بوده و استان موفق به کسب رتبه نخست در کشور از نظر میزان بیکاری شده است.

  استاندار مرکزی با اشاره به صنعتی بودن استان مرکزی و چالش های صنایع استان بیان داشت: طی سال های اخیر صنایع استان با چالش های بسیاری مواجه بودند که با پیگیری های انجام شده بخشی از این مشکلات برطرف شده، به طوری که با همت و حمایت دولت، شورای تامین استان، نمایندگان و کارگران هپکو این نوید را می دهیم این شرکت تا پایان امسال


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

صادرات 410 میلیون دلاری استان مرکزی در نیمه نخست امسال

صادرات 410 میلیون دلاری استان مرکزی در نیمه نخست امسال