مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 10 مهر 1399 ساعت 08:202020-10-01سياسي

روحانی: دولت با تمام توان از شرکت های دانش بنیان حمایت می کند


رییس جمهور با تاکید بر حمایت از شرکت های دانش بنیان که نقش مهمی در توسعه علم و فناوری کشور داشته اند، اظهار داشت: امروز تعداد شرکت های دانش بنیان نسبت به 7 سال گذشته 100 برابر شده و برای ما بسیار مهم است که نسل جوان و تحصیلکرده کشور فضایی برای فعالیت و تعالی .

- رییس جمهور با تاکید بر حمایت از شرکت های دانش بنیان که نقش مهمی در توسعه علم و فناوری کشور داشته اند، اظهار داشت: امروز تعداد شرکت های دانش بنیان نسبت به 7 سال گذشته 100 برابر شده و برای ما بسیار مهم است که نسل جوان و تحصیلکرده کشور فضایی برای فعالیت و تعالی علم و دانش خود داشته باشند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازجماران؛ رییس جمهور افتتاح طرح های ملی در حوزه شرکت های دانش بنیان را به معنای ارتقای کشور در علم و فناوری دانست و گفت: شرکت های دانش بنیان نقش مهمی در توسعه علم و فناوری کشور داشته اند و دولت با تمام توان از این شرکت ها حمایت می کند.

حجت الاسلام والمسلمین دکتر حسن روحانی روز پنج شنبه در بیست و ششمین هفته افتتاح طرح های ملی کشور، پس از صدور فرمان آغاز بهره برداری 4 طرح ملی در حوزه معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری و وزارت جهاد کشاورزی که با تلاش شرکت های دانش بنیان به نتیجه رسیده است، اظهار داشت: امروز تعداد شرکت های دانش بنیان نسبت به 7 سال گذشته 100 برابر شده و برای ما بسیار مهم است


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

روحانی: دولت با تمام توان از شرکت های دانش بنیان حمایت می کند

روحانی: دولت با تمام توان از شرکت های دانش بنیان حمایت می کند