مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 10 مهر 1399 ساعت 08:152020-10-01سياسي

افرادی در زندان هستند که با استفاده از ظرفیت قوانین موجود، امکان آزادی دارند


رییس قوه قضاییه، با اشاره به موضوع ساماندهی زندانیان، گفت: نتیجه غربالگری در برخی زندان ها نشان می دهد که هنوز کسانی در زندان هستند که با استفاده از ظرفیت قوانین موجود هم امکان آزادی دارند.

- رییس قوه قضاییه، با اشاره به موضوع ساماندهی زندانیان، گفت: نتیجه غربالگری در برخی زندان ها نشان می دهد که هنوز کسانی در زندان هستند که با استفاده از ظرفیت قوانین موجود هم امکان آزادی دارند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از مرکز رسانه قوه قضاییه، آیت الله رییسی در نشست شورای عالی قوه قضاییه با شورای قضایی استان ها، طی سخنانی با بیان اینکه مبارزه با فساد ، حمایت از تولید و تکریم ارباب رجوع به عدلیه سه اولویت اصلی قوه قضاییه در سال 99 است، اظهار داشت: مقابله با قاچاق کالا به عنوان یکی از موانع تولید، با جدیت در دستور کار قرار دارد.

رییسی، با اشاره به اینکه نابسامانی و عدم نظارت در صدور کارت های بازرگانی، زمینه سوء استفاده از ارزهای تخصیصی برای واردات را فراهم می کند، تصریح کرد: گاهی می بینیم یا می شنویم که به نام یک پیرزن یا پیرمرد روستایی یا یک کودک، واردات انجام می شود که اصلا از این مساله حتی مطلع نیستند؛ این مساله هم عجیب است هم غیر قابل تحمل.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افرادی در زندان هستند که با استفاده از ظرفیت قوانین موجود، امکان آزادی دارند

افرادی در زندان هستند که با استفاده از ظرفیت قوانین موجود، امکان آزادی دارند