مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 10 مهر 1399 ساعت 07:552020-10-01پزشكي

شناسایی 1900 بیمار کرونایی در شاهرود و میامی


رییس دانشگاه علوم پزشکی شاهرود، گفت: از ابتدای شیوع کرونا یک هزار و 900 نفر در شهرهای تحت نظارت دانشگاه بستری شدند که 30 درصد آنها نیاز به خدمات اورژانسی و «آی سی یو» داشتند.

- شاهرود- رییس دانشگاه علوم پزشکی شاهرود، گفت: از ابتدای شیوع کرونا یک هزار و 900 نفر در شهرهای تحت نظارت دانشگاه بستری شدند که 30 درصد آنها نیاز به خدمات اورژانسی و آی سی یو داشتند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازهمچنان ادامه دارد و خدمات شبکه درمانی نیز تداوم خواهد داشت اما انتظار داریم که با تلاش همگانی مردم و مسئولان بار بر روی دوش کادر درمانی کاهش یابد.

ورودی بیماران دوباره افزایش یافته است رییس دانشگاه علوم پزشکی شاهرود با بیان اینکه انتظار ما از جامعه این است که ورودی بیماران کرونایی کاهش یابد و به عبارت دیگر پیشگیری بیشتر در جامعه نهادینه شود، گفت: در صورتی می توانیم موفقیت به دست بیاوریم که زنجیره انتقال و شیوع بیماری کاهش یابد که این موضوع اهتمام همگانی را می طلبد.

چمن با بیان اینکه آمارها نشان می دهد که همچنان اوضاع کشور و شهرستان های شاهرود و میامی در زمینه کرونا، خوب نیست، تاکید کرد: هنوز سیر صعودی وجود دارد و اثر اجتماعات شهریورماه و ازدحام این روزها دیده می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شناسایی 1900 بیمار کرونایی در شاهرود و میامی

شناسایی 1900 بیمار کرونایی در شاهرود و میامی