مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 10 مهر 1399 ساعت 07:502020-10-01سياسي

همکاری پارلمانی محور دیدار مقامات ازبکستان و مالزی


سفیر ازبکستان در مالزی و معاون رییس پارلمان مالزی با یکدیگر دیدار و گسترش بیش از پیش همکاری های پارلمانی دو کشور را بررسی کردند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار خبرگزاری فارس در تاشکند، روشن عثمان اف سفیر ازبکستان در مالزی و مهد رشید بن حسنان معاون پارلمان مالزی دیدار و مسائل گسترش بیش از پیش همکاری های سازمان های قانون گذاری دو  کشور را بررسی کردند.

در این دیدار گزارشاتی مبنی بر ابتکارات شوکت میرضیایف رییس جمهور ازبکستان مطرح شده در چارچوب هفتاد و پنجمین اجلاس مجمع عمومی سازمان ملل متحد از جمله تنظیم و تصویب قانون بین المللی تعهدات داوطلبانه کشورها در دوران پاندمی، تامین دسترسی وسیع به داروها و واکسن کووید-19 ، سازماندهی نشست های جهانی در ریشه کنی فقر و امنیت غذایی، تصویب مقاوله نامه سازمان ملل متحد در حقوق جوانان و قطعنامه افزایش نقش پارلمان ها در دسترسی به اهداف توسعه پایدار و تامین حقوق بشر و همچنین اعلام منطقه دریاچه آرال به عنوان منطقه نوآوری ها و فن آوری های اکولوژی در اختیار طرف مالزی قرار گرفت.

در این دیدار تاکید شد که طرف مالزی اصلاحات در دست انجام در ازبکستان مبنی بر آزادسازی و اقتصاد مدرن، تکمیل مدیریت دولتی و زمینه های قضایی – حقوقی را ارزشمند دانست.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

همکاری پارلمانی محور دیدار مقامات ازبکستان و مالزی

همکاری پارلمانی محور دیدار مقامات ازبکستان و مالزی