مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 10 مهر 1399 ساعت 07:502020-10-01سياسي

بررسی موانع پروژه های صنعتی و معدنی کهگیلویه/فسفات چرام وارد فاز عملیاتی می شود


نماینده مردم کهگیلویه در مجلس از بررسی مشکلات و موانع پروژه های معدنی و اتخاذ تصمیم برای فعال شدن معادن از جمله فسفات چرام خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کهگیلویه، حجت الاسلام سید محمد موحد از برگزاری نشست بررسی مشکلات و موانع معادن و صنایع شهرستان های کهگیلویه بزرگ با حضور مسؤولان و کارشناسان خبر داد و اظهار داشت: در این نشست برای بررسی و رفع موانع موجود در صنایع و معادن تصمیم گیری شد.

نماینده مردم کهگیلویه در مجلس با اشاره به صدور پروانه بهره برداری فسفات چرام گفت: پروانه بهره برداری فسفات چرام پس از چندین دهه انتظار به نام شرکت تهیه و تولید مواد معدنی ایران که از شرکت های زیرمجموعه وزارت صنعت، معدن و تجارت است صادر شده و پروژه وارد چرخه عملیاتی و اجرایی خواهد شد.

موحد بیان داشت: در این جلسه مقرر شد مشکلات گاز، آب و برق این معدن برطرف شود و به همین سبب برای بحث گازرسانی 2 میلیارد تومان از محل اعتبارات تملک دارایی های سرمایه ای استان به این معدن اختصاص یافت.

وی تصریح کرد: برق رسانی به این معدن به ایمیدور واگذار و شرکت تهیه و تولید مواد معدنی ایران متعهد شد آبرسانی به این معدن را به صورت ویژه انجام دهد.

نماینده مردم کهگیلویه بزرگ بیان داشت: خوشبختانه با صدور این پروانه فسفات چرام حرکت رو به جلویی را خواهد داشت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بررسی موانع پروژه های صنعتی و معدنی کهگیلویه/فسفات چرام وارد فاز عملیاتی می شود

بررسی موانع پروژه های صنعتی و معدنی کهگیلویه/فسفات چرام وارد فاز عملیاتی می شود