مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 10 مهر 1399 ساعت 07:502020-10-01سياسي

توصیه های نماینده کرج به شهرداری درباره پروژه میدان جمهوری


نماینده کرج، فردیس، اشتهارد و آسارا گفت: اجرای پروژه میدان جمهوری دغدغه ها و مطالباتی برای مردم و متخصصین ایجاد کرده که قابل تأمل بوده و نیاز به پاسخگویی و اقناع افکار عمومی دارد.

- ایسنا/البرز نماینده کرج، فردیس، اشتهارد و آسارا گفت: اجرای پروژه میدان جمهوری دغدغه ها و مطالباتی برای مردم و متخصصین ایجاد کرده که قابل تأمل بوده و نیاز به پاسخگویی و اقناع افکار عمومی دارد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، مهدی عسگری طی نامه ای به شهردار کرج نوشت: نظر به تأکیدات قبلی مبنی بر اهمیت اولویت بندی پروژه های عمرانی بویژه در چند ماه باقیمانده از فرصت خدمت توسط شورای اسلامی شهر کرج و باتوجه به آغاز عملیات اجرایی تقاطع غیرهمسطح میدان جمهوری، و همچنین اهمیت میدان فوق الذکر از لحاظ موقعیت مکانی به لحاظ جنبه های زیست محیطی و فرهنگی و اجتماعی، دغدغه ها و مطالباتی برای مردم و متخصصین ایجاد شده که قابل تأمل بوده و نیاز به پاسخگویی و اقناع افکار عمومی دارد.

پس از بررسی های تخصصی صورت گرفته در کارگروه های مرتبط، طی یک مکاتبه، مباحث حاصل از این بررسی ها و نیز دغدغه های شهروندان عزیز درخصوص مسائل زیست محیطی و صیانت از فضای سبز، جهت رسیدگی خطاب به شهردار محترم کرج ارسال گردید.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توصیه های نماینده کرج به شهرداری درباره پروژه میدان جمهوری

توصیه های نماینده کرج به شهرداری درباره پروژه میدان جمهوری