مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 10 مهر 1399 ساعت 07:452020-10-01سياسي

اجلاس سراسری نماز در همدان برگزار می شود


مدیر ستاد اقامه نماز در همدان از برگزاری اجلاس سراسری نماز در همدان خبر داد.

- حجت الاسلام سید مرتضی حسنی حلم امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در همدان با اشاره به برنامه های 6 ماهه دوم ستاد اقامه نماز در همدان اظهار کرد: در زمینه فرهنگی و آموزشی، طراحی و برنامه ریزی برنامه های آموزشی برای مدیران دستگاه های اجرایی، کارکنان و خانواده های آنان و ائمه جماعات دستگاه های اجرایی در فضای مجازی پیش بینی شده است.

وی از برگزاری اجلاس سراسری نماز طی سال جاری خبر داد و گفت: اگر شرایط در زمینه کرونا فراهم باشد اجلاس حضوری و در غیر این صورت مجازی برگزار می شود.

مدیر ستاد اقامه نماز استان همدان محور و موضوع اجلاس را پیوند نماز، خانه، مدرسه و مسجد عنوان کرد و گفت: این سه رکن مثلثی هستند که شخصیت یک فرد را قوام می بخشند.

وی با تاکید بر اینکه اگر این سه کانون با هم هماهنگ شده و طرح ها و فعالیت ها در یک مسیر قرار گرفت، شاهد شخصیت درستی خواهیم بود گفت: در نگاه اسلامی توجه به این سه کانون مهم است.

حسنی حلم با اشاره به اینکه فراخوان شرکت در این اجلاس  از 10 شهریور تا 10 آذرماه خواهد بود افزود: طی این سه ماه مردم از سراسر کشور فرصت دارند در سه محور مبانی و اصول تعالی خانه، مدرسه و مسجد، آسیب ها، موانع و راهکارهای پیوند خانه، مدرسه و مسجد و نقش و همگرای


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجلاس سراسری نماز در همدان برگزار می شود

اجلاس سراسری نماز در همدان برگزار می شود