مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 10 مهر 1399 ساعت 07:402020-10-01سياسي

برخی غرض ورزی ها و سیاست بازی ها، اجازه نمی دهد مدیران کار کنند


استاندار کرمان با اشاره به نارسایی قوانین و مقررات بیان کرد: فضای نامناسب و مسمومی که برای کار کردن ایجاد می کنیم، مشکل مورد نظر من است که با این فضا فکر و ذهن مدیر را مشغول می کنیم و با غرض ورزی ها و سیاست بازی هایی که وجود دارد اجازه نمی دهیم مدیران کار کنند.

- ایسنا/کرمان استاندار کرمان با اشاره به نارسایی قوانین و مقررات بیان کرد: فضای نامناسب و مسمومی که برای کار کردن ایجاد می کنیم، مشکل مورد نظر من است که با این فضا فکر و ذهن مدیر را مشغول می کنیم و با غرض ورزی ها و سیاست بازی هایی که وجود دارد اجازه نمی دهیم مدیران کار کنند.

دکتر محمدجواد فدایی صبح امروز 10 مهرماه در بیست و دومین جشنواره شهید رجایی استان کرمان (تقدیر از برگزیدگان خدمت و دستگاه های اجرایی برتر سال 98) اظهار کرد: کارآیی سیستم اداری از موضوعات با اهمیت است و ابزار خدمت به مردم و ابزار توسعه، سیستم اداری است و اگر کارآیی لازم را نداشته باشد، نمی توانیم به اهداف برسیم.

وی با اشاره به اینکه انگیزه، نیروی انسانی، ارزیابی عملکرد و هدفگذاری از پارامترهای مهم و موثر در افزایش کارآیی سیتسم اداری است، افزود: اگر ارزیابی عملکرد اصولی داشته باشیم موجب انگیزه می شود تا برگزیدگان بهتر کار کرده و بقیه نیز در صدد رفع نقاط ضعف برآیند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برخی غرض ورزی ها و سیاست بازی ها، اجازه نمی دهد مدیران کار کنند

برخی غرض ورزی ها و سیاست بازی ها، اجازه نمی دهد مدیران کار کنند