مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 10 مهر 1399 ساعت 07:352020-10-01اقتصادي

صدور کارت معلولیت برای 3187 نفر از مددجویان بهزیستی خدابنده


تاکنون برای 3187 نفر از مدد جویان بهزیستی این شهرستان کارت معلولیت صادر شده است.

- ایسنا/زنجان مدیر بهزیستی خدابنده گفت: تاکنون برای 3187 نفر از مدد جویان بهزیستی این شهرستان کارت معلولیت صادر شده است.

عصمت نصیری در گفت وگو با ایسنا، با بیان اینکه کمیته توانبخشی بهزیستی وظیفه دارد سطح توانمندی فرد معلول را ارزیابی و خدمات متناسب را ارائه کند، اظهار کرد: امسال تعداد 178 نفر مددجو برای ساخت مسکن جهت دریافت تسهیلات به بانک معرفی شدند که اولویت دریافت تسهیلات مسکن با زنان سرپرست خانوار دارای معلول در خانواده است.

وی با بیان اینکه از هر سه ماه یک بار کمیته ای جهت مناسب سازی اماکن و معابر عمومی برگزار می شود، تصریح کرد: بررسی مشکلات و موانع عدم مناسب سازی مبلمان شهری، تشویق نهادها و دستگاه های مناسب سازی شده از جمله اهداف تشکیل این جلسات است.

نصیری با اشاره به اینکه برای 117 معلول و زن سرپرست خانوار طی یک سال، تسهیلات اشتغال ارائه شده است، اظهار کرد: 2916 خانوار شامل 1470 خانوار از محل اعتبارات سازمان بهزیستی و تعداد 1446 خانوار از محل هدفمندی یارانه، مستمری دریافت می کنند.

مدیر بهزیستی خدابنده، با بیان اینکه ارائه وسایل کمک توانبخشی و بهداشتی به صورت رایگان در اختیار معلولان تحت پوشش قرار می گیرد، ادامه داد: 84 نفر از معلولان، زنان سرپ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

صدور کارت معلولیت برای 3187 نفر از مددجویان بهزیستی خدابنده

صدور کارت معلولیت برای 3187 نفر از مددجویان بهزیستی خدابنده