مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 10 مهر 1399 ساعت 07:302020-10-01پزشكي

ماده اولیه سرترالین هیدروکلراید در ساوه رونمایی شد


رییس هیات مدیره شرکت مهبان شیمی گفت: ماده موثره دارویی سرترالین هیدروکلراید برای تولید محصول نهایی سرترالین در درمان بیماری های اعصاب و روان و برخی بیماری های دیگر موثر است استفاده می شود و از داروهای جدید این خانواده دارویی است.

- ایسنا/مرکزی رییس هیات مدیره شرکت مهبان شیمی گفت: ماده موثره دارویی سرترالین هیدروکلراید برای تولید محصول نهایی سرترالین در درمان بیماری های اعصاب و روان و برخی بیماری های دیگر موثر است استفاده می شود و از داروهای جدید این خانواده دارویی است.

حسن ریاحی امروز پنجشنبه 10 مهرماه در آیین رونمایی از تولید ماده اولیه سرترالین هیدروکلراید در شرکت دانش بنیان مهبان شیمی که با حضور ویدئو کنفرانسی رییس جمهور انجام شد، گفت: در صورت بومی سازی و خودکفایی در صنایع دارویی کشور فواید بسیاری عاید کشور خواهد شد که از آن جمله به صرفه جویی های ارزی بسیار قابل توجه و افزایش اشتغال و بالا رفتن توان داخلی در مقابل کشورهای دیگر اشاره کرد.

وی افزود: در این راستا مدتی قبل، فراخوان معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری و ستاد توسعه زیست فناوری در خصوص تولید تعدادی از داروهای مهم که ارزبری بالایی داشتند صادر شد که شرکت دانش بنیان مهبان شیمی برای تولید حدود 10 درصد از این تعداد اعلام آمادگی کرد و توانست بسیار سریعتر از برن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ماده اولیه سرترالین هیدروکلراید در ساوه رونمایی شد

ماده اولیه سرترالین هیدروکلراید در ساوه رونمایی شد