مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 10 مهر 1399 ساعت 07:302020-10-01ورزشي

رسمش نبود از مهد فوتبال فقط یک نفر به تیم ملی دعوت شود


یک کارشناس فوتبال با انتقاد شدید نسبت به دعوت تنها یک خوزستانی به اردوی تیم ملی نوجوانان، گفت: این رسمش نبود که از مهد فوتبال کشور فقط یک نفر به تیم ملی دعوت شود ولی با توانایی هایمان در مستطیل سبز، - ایسنا/خوزستان یک کارشناس فوتبال با انتقاد شدید نسبت به دعوت تنها یک خوزستانی به اردوی تیم ملی نوجوانان، گفت: این رسمش نبود که از مهد فوتبال کشور فقط یک نفر به تیم ملی دعوت شود ولی با توانایی هایمان در مستطیل سبز، سرمربی تیم ملی را متقاعد خواهیم کرد که لیست خود را تغییر دهد.

محسن بابادی در گفت وگو با ایسنا درباره دعوت تنها یک خوزستانی به اردوی تیم ملی نوجوانان، اظهارکرد: متاسفانه اسامی 24 بازیکن دعوت شده به سومین مرحله از اردوی تیم ملی نوجوانان فوتبال اعلام شد و گویا حسین عبدی و همکارانش قصد ندارند از مهد فوتبال کشور به جز یک بازیکن، بازیکنان شایسته دیگری را دعوت کنند.

مگر نه تیم های خوزستانی در رده های نونهالان، نوجوانان، جوانان و امیدها هر ساله تماما یا یکی دو تای آن ها قهرمان و مابقی نیز جزو مدعیان قهرمانی اند؟ مگر نه این که تیم ملی نوجوانان طی چند سال اخیر مقابل بسیاری از حریفان درجه سه آسیایی زانوی غم در بغل و کاسه چه کنم چه کنم در دست گرفته است؟ پس چرا نباید از بازیکنان با استعداد سرزمین فوتبال خیز خوزستان برای بهتر شدن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رسمش نبود از مهد فوتبال فقط یک نفر به تیم ملی دعوت شود

رسمش نبود از مهد فوتبال فقط یک نفر به تیم ملی دعوت شود