مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 10 مهر 1399 ساعت 07:152020-10-01اجتماعي

طرح حیاط پویا در مدارس با نیازهای ویژه کردستان اجرا می شود


رییس آموزش و پرورش استثنایی استان کردستان از اجرای طرح حیاط آموزشی و درمانی پویا درمدارس با نیازهای ویژه استان خبرداد.

- خلیل رنجبر امروز در گفت وگوبا خبرنگار فارس در سنندج اظهار کرد: نهادینه شدن سبک زندگی فعال، ایجاد ظرفیت های جدید برای فعالیت های حرکتی، افزایش سرزندگی، شور ونشاط در مدارس با نیازهای ویژه ازبرنامه های مهم در دست اقدام آموزش و پرورش با نیازهای ویژه استان است.

وی با اشاره به طرح حیاط پویا بعنوان یکی از برنامه هایی که در سند تحول بنیادین وزارت آموزش و پرورش مدون شده است، گفت: با هدف ایجاد تحرک، شاداب سازی و توسعه پویایی در حیاط مدارس این طرح در دوره های مختلف تحصیلی مدارس با نیازهای ویژه استان در راستای توسعه ورزش های همگانی و ترویج بازی های آموزشی در حال اجرا است.

رییس آموزش و پرورش استثنایی کردستان با اشاره به رویکرد نشاط آور اجرای طرح حیاط پویا در کیفیت بخشی به فعالیت های بدنی، ارتقا و بهبود یادگیری در گروههای مختلف دانش آموزی تصریح کرد : شاداب سازی و ایجاد تحرک در حیاط مدارس در ارتقای سلامت و شادابی دانش آموزان تأثیر بسزایی دارد.

رنجبر بیان کرد: در این طرح اشکال مختلف، دوایر و خطوط موازی که هر کدام معرف یک بازی است در کف و دیوارهای حیاط مدرسه ترسیم می شود تا دانش آموزان قبل از شروع درس و در زنگ های تفر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

طرح حیاط پویا در مدارس با نیازهای ویژه کردستان اجرا می شود

طرح حیاط پویا در مدارس با نیازهای ویژه کردستان اجرا می شود