مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 10 مهر 1399 ساعت 07:102020-10-01اقتصادي

ماهان دو پرواز بجنورد را لغو کرد


پروازهای شرکت هواپیمایی ماهان به مقصد بجنورد در روزهای 12 و 17 مهرماه جاری لغو شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل از«تابناک»، محمدابراهیم قدمگاهی روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: معمولا پرواز شرکت های هواپیمایی به مقصد بجنورد به علت کمبود ناوگان و نیاز آن به بررسی فنی دوره‌ای هواپیما، شیوع ویروس کرونا و کاهش سفر لغو می شود.

علاوه بر شرکت هواپیمایی ماهان، آسمان و ایران ایر نیز به علت مشکلات مختلف در طول هفته یک تا دو برنامه پروازی خود را لغو می کنند.

مدیر فرودگاه شهدای بجنورد گفت: فرودگاه مرکز استان خراسان شمالی در هفته میزبان 10 برنامه پروازی شرکت های هواپیمایی ایران ایر، ماهان و آسمان است، هم اکنون در این فرودگاه در تمامی روزهای هفته به جز دوشنبه، چهارشنبه و جمعه، در هر روز 2 پرواز انجام می شود.

وی گفت: شرکت هواپیمایی ایران ایر در روزهای شنبه، یکشنبه، سه شنبه و چهارشنبه، شرکت ماهان در روزهای شنبه، دوشنبه، پنجشنبه و جمعه، و شرکت آسمان نیز در روزهای یکشنبه و پنجشنبه پرواز دارند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایرنا، پس از انتشار ویروس کرونا، در اسفند 98 و بهار و تابستان امسال و کاهش استقبال از سفر، شرکت های هواپیمایی شمار زیادی از برنامه های پروازی خود در مسیر تهران - بجنورد را لغو کردند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ماهان دو پرواز بجنورد را لغو کرد

ماهان دو پرواز بجنورد را لغو کرد