مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 10 مهر 1399 ساعت 07:002020-10-01سياسي

شهادت مکتب انسان شناسی اسلامی است


نماینده ولی فقیه در استان فارس با بیان اینکه شهادت مکتبی برای تربیت انسان و اوج دادن او به مقام لقاءالله است، گفت: فرهنگ شهادت، انسان شناسی اسلام را به ما می آموزد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، آیت الله لطف الله دژکام در جمع خانواده های شهدای تیپ 55 هوابرد شیراز، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای گرانقدر، گفت: شهادت جدای اینکه مکتبی برای تربیت انسان و اوج دادن او به مقام لقاءالله است، فرهنگ شهادت، انسان شناسی اسلام را به ما می آموزد و تاکید می کند که انسان کجا بوده است، من و شما به عنوان انسانی که روز کره زمین زندگی می کنیم به سوی چه سرنوشتی پیش می رویم.

نماینده ولی فقیه در فارس تاکید کرد: شهادت می خواهد گذشته، حال و آینده انسان مسلمان را به هم پیوند دهد و به ما یادآور شود و ما را از خواب غفلت بیدار کند مفهوم شهادت همراه با معنویت است، همراه با عروج و اعتقاد به یک مقام فراتر از مقام دنیا برای انسان بوده و این مقام بیش از آنکه ما در این دنیا بیاییم برای ما حاصل بوده است.

وی با اشاره به این بیت شعر من ملک بودم و فردوس برین جایم بود / آدم آورده در این دار خراب آبادم ، گفت: حافظ شیراز می گوید انسان قبل از دنیا انسانی است که در اوج قرب الهی بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شهادت مکتب انسان شناسی اسلامی است

شهادت مکتب انسان شناسی اسلامی است