مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 10 مهر 1399 ساعت 06:552020-10-01اجتماعي

بستری هزار و 38 سالمند در استان البرز/135 نفر مجهول الهویه هستند


مدیرکل بهزیستی استان البرز با بیان اینکه هزارو 38 سالمند در مراکز شبانه روزی بهزیستی استان البرز بستری هستند، گفت: از این تعداد 135 نفر آنها فاقد سرپرست و مجهوال الهویه هستند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کرج، اسداله حیدری، مدیرکل بهزیستی استان البرز، صبح امروز در جمع خبرنگاران ضمن گرامیداشت روز سالمند، گفت: سالمندان برکت جامعه هستند و به همین منظور روزی  به این عنوان در سطح جهان برای تکریم این افراد نامگذاری شده است.

وی با بیان اینکه امسال روز تکریم از سالمند از سوی سازمان بهزیستی با شعار کرونا ، فرصتی برای تغییر نگاه به سالمندان نامگذاری شده است، افزود: طبق تحول جمعیتی، ایران 20 سال آینده با جامعه زیاد سالمندی روبرو است به همین منظور باید برای این قشر از جامعه برنامه ریزی هایی صورت گیرد.

مدیرکل بهزیستی استان البرز با اشاره به اینکه جامعه سالمندی امروز ده درصد از جمعیت کشور را تشکیل می دهند و در استان البرز نیز به همین صورت است، بیان کرد: در همین راستا شورای سالمندی استان جلسات مختلفی را برای ایجاد زندگی بهتر برای سالمندان برگزار کرده است.

حیدری با اشاره به اینکه باید امکانات رفاهی، بهداشتی و درمانی را برای این افراد گسترش و در دسترس قرار دهیم، عنوان کرد: یکی از اولویت های قابل پیگیری در این جلسات مناسب سازی در حوزه زی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بستری هزار و 38 سالمند در استان البرز/135 نفر مجهول الهویه هستند

بستری هزار و 38 سالمند در استان البرز/135 نفر مجهول الهویه هستند