مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 10 مهر 1399 ساعت 06:452020-10-01اجتماعي

باغداران همدانی امروز برای برداشت انگور اقدام کنند


کارشناس تحقیقات هواشناسی کشاورزی استان همدان با اشاره به کاهش دما و احتمال بارش های پراکنده در استان، گفت: کشاورزان برای برداشت انگور از باغات طی امروز برنامه ریزی کنند.

- ایسنا/همدان کارشناس تحقیقات هواشناسی کشاورزی استان همدان با اشاره به کاهش دما و احتمال بارش های پراکنده در استان، گفت: کشاورزان برای برداشت انگور از باغات طی امروز برنامه ریزی کنند.

مجتبی ترکمان در گفت وگو با ایسنا، با تأکید براینکه کشاورزان از کشت کلزا خودداری کنند، اظهارکرد: با توجه به اینکه احتمال وزش باد در استان وجود دارد توصیه می شود گردو کاران در هنگام برداشت نکات ایمنی را رعایت کنند.

وی با بیان اینکه شرایط برای تهیه کشمش در فضای باز مهیا نیست، تصریح کرد: باغداران برای برداشت انگور از باغات طی امروز برنامه ریزی کنند.

وی با اشاره به اینکه احتمال وزش باد ملایم در روز جمعه در استان وجود دارد، افزود: از روز دوشنبه دمای هوای استان سه تا چهار درجه خنک تر می شود و احتمال بارش رگبار پراکنده در استان پیش‎ بینی می شود.

ترکمان به سیب زمینی کاران توصیه کرد: کشاورزانی که قصد برداشت دیرهنگام سیب زمینی از مزارع خود را دارند طوری اقدام کنند که تا نیمه اول آبان ماه محصول خود را از مزارع برداشت کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

باغداران همدانی امروز برای برداشت انگور اقدام کنند

باغداران همدانی امروز برای برداشت انگور اقدام کنند