مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 10 مهر 1399 ساعت 06:402020-10-01سياسي

جوابیه شرکت آبفا کردستان برای دو گزارش خبرگزاری فارس


دو گزارش در خصوص مشکلات کم آبی در دو روستای شهرستان قروه در خبرگزاری فارس استان کردستان منتشر شد که شرکت آبفا استان جوابیه ای به دفتر این رسانه ارسال کرده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سنندج، چند روز اخیر دو گزارش با عناوین در خبرگزاری فارس استان کردستان منتشر شد که در آن گزارش مردم روستا به دلیل کمبود و نبود آب گلایه هایی را مطرح کرده بودند.

شرکت آبفا کردستان به دنبال انتشار آن گزارش ها، جوابیه ای به دفتر خبرگزاری فارس ارسال کرده است که در ادامه می آید.

  مدیر محترم خبرگزاری فارس استان کردستان با سلام احتراما در پاسخ به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبری تصویری منتشر شده در آن خبرگزاری در تاریخ 30/6/1399 با عنوان رنج بی آبی ساکنان مالوجه ، مقتضی است طبق ماده 23 قانون مطبوعات جوابیه زیر را جهت تنویر افکار عمومی منتشر نمایید.

به اطلاع می رساند کار آبرسانی به روستای مالوجه در کنار 19 روستای دیگر شامل، مظفرآباد - آجی چای - الهیاری - زرین آباد - قصلان - اسلام آباد- قراغل - شیخ جعفر - امین آباد- مهدیخان-شوراب هزاره -اوچبلاغ  -گزل قایه - احمد آباد باش - نیازبلاغ -دیرکلو -قره بلاغ خان -باباگرگر -طوغان از طریق مجتمع آبرسانی قصلان انجام شده است.

رفع مشکل کمبود آب روستاهای مذکور با راه اندازی و تجهیز یک حلقه چاه به عمق 130 متر و دبی 13 لیتر در ثانیه، اجرای خط انتقال آب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جوابیه شرکت آبفا کردستان برای دو گزارش خبرگزاری فارس

جوابیه شرکت آبفا کردستان برای دو گزارش خبرگزاری فارس