مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 10 مهر 1399 ساعت 06:402020-10-01ورزشي

انتقاد ممنوع در فدراسیون دوچرخه سواری


فدراسیون دوچرخه سواری قرار است به اظهارات ملی پوشانی که در رسانه ها انتقاد کرده اند، رسیدگی کند.

- جی پلاس، در طی ماه های گذشته برخی از دوچرخه سواران ملی پوش زن و مرد به دلیل وضعیت به وجود آمده، از شرایط خود و بی توجهی ها ناراضی بودند و در رسانه ها از این موضوع و انتقاد وگلایه کردند.

اما ظاهرا این صحبت ها به مذاق مسئولان فدراسیون خوش نیامده و قرار است نفراتی که صحبت های تند انتقادی و گلایه آمیز در رسانه ها داشته اند به کمیته انضباطی فراخوانده شوند.

فارس نوشت: محسن سلگی، دبیر فدراسیون دوچرخه سواری در این خصوص به فارس، گفت: در ماه های گذشته برخی رکابزنان پا را از حد خود فراتر گذاشته و مسائلی را مطرح می کنند که برای این رشته حاشیه ایجاد می کند.

وی ادامه داد: از زمانی که من به عنوان مدیر تیم های ملی فعالیت کردم و الان هم که مدتی است دبیر فدراسیون هستم، هیچ ورزشکاری را به کمیته انضباطی احضار نکردیم، چون اعتقاد داشتیم آنها با سختی های زیادی مواجه هستند و نمی خواهیم مشکلی برای آنها به وجود بیاید، اما دیگر این موضوع حواشی زیادی را ایجاد کرده و آنها در رسانه ها هر موضوعی را می خواهند، می گویند.

سلگی تاکید کرد: به همین دلیل تصمیم گرفتیم در آینده آنها را به کمیته انضباطی دعوت کنیم تا پاسخگوی صحبت ها و ادعاهای خود باشند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انتقاد ممنوع در فدراسیون دوچرخه سواری

انتقاد ممنوع در فدراسیون دوچرخه سواری