مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 10 مهر 1399 ساعت 06:402020-10-01اجتماعي

سیلاب در هرسین با 20 دقیقه بارش


شب گذشته در پی بارش شدید باران، شهر هرسین، صحنه سیلاب و روان آب شد، جریان سیل در این شهر در حالی اتفاق افتاد که طول مدت بارش باران تنها 20 دقیقه گزارش شده است! - ایسنا/کرمانشاه شب گذشته در پی بارش شدید باران، شهر هرسین، صحنه سیلاب و روان آب شد، جریان سیل در این شهر در حالی اتفاق افتاد که طول مدت بارش باران تنها 20 دقیقه گزارش شده است! عبادالله کنجوریان سرپرست فرمانداری هرسین در گفت و گو با ایسنا، با اشاره به سیل شب گذشته شهرستان هرسین گفت: متاسفانه شدت بارش شب گذشته باران از قبل توسط هواشناسی اعلام نشده بود.

وی افزود: حوالی ساعت 21 شب گذشته (9 مهر) حدود 20 دقیقه رعد و برق همراه با بارش شدید باران و در برخی نقاط بارش تگرگ را داشتیم و همین بارش 20 دقیقه ای منجر به ایجاد روان آب و سیلاب در شهر هرسین شد.

کنجوریان تصریح کرد: دامنه این بارش فقط محدود به شهر هرسین و یکی دو روستای اطراف از جمله روستای کهریز بود و سیل در شهر به گونه ای بود که برخی خودروها را هم حرکت داد.

سرپرست فرمانداری هرسین افزود: خوشبختانه در پی جریان سیلاب و روان آب در شهر خسارت قابل ملاحظه ای تاکنون گزارش نشده است.

وی افزود: همچنین در روستای کهریز گل و لای وارد ذاقه های نگهداری دام و علوفه شده و هم اکنون در حال برآورد خسارت هستیم که با برآورد دقیق آن اطلاع رسانی می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سیلاب در هرسین با 20 دقیقه بارش

سیلاب در هرسین با 20 دقیقه بارش