مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 10 مهر 1399 ساعت 06:352020-10-01پزشكي

دانش آموزان ناقلین خوبی برای کرونا هستند


معاون فرهنگی و دانشجویی وزیر بهداشت با بیان اینکه دانش آموزان ناقلین خوبی برای کرونا هستند، گفت: 158 شهر کشور در شرایط قرمز کرونا قرار دارند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل از«تابناک» به نقل از ایسنا، سیما سادات لاری در حاشیه سفر به مازندران در جمعی از خبرنگاران با تقدیر از آنها که دوشادوش کادر درمان فعالیت می‌کنند، اظهار کرد: کم و کاستی‌هایی در حوزه سلامت بوده که اصحاب رسانه با اخبار مطلوب خود کمک کار ما بودند.

وی با اشاره به تجمع صورت گرفته برخی کارکنان کادر سلامتی دانشگاه علوم پزشکی بابل، تصریح کرد: تجمع تنها مربوط به بابل و دلیل آن کاهش درآمدهای اختصاصی در بیمارستان‌ها بوده است.

معاون فرهنگی و دانشجویی وزیر بهداشت همچنین خاطرنشان کرد: هزینه‌های بیماران کرونایی بسیار سرسام آور بوده وامکانات و تجهیزات حفاظتی ازجمله اسکن و دستگاه اکسیژن ساز بار مالی بالایی به بیمارستان ها تحمیل کرده است.

وی تصریح کرد: تمهیداتی اندیشیده شده تا اضافه کار کادر درمان از کارانه جدا شود و سازمان برنامه و بودجه کمک کرده تا 2 هزار میلیارد تومان به دانشگاه‌ها برای کارانه همکاران دانشگاه علوم پزشکی پرداخت و تسویه تا پایان اسفند 98 انجام شود.

لاری با اشاره به اقداماتی که برای واکسن کرونا صورت گرفته است، افزود: ایران در جمع 180 کشور عضو طرح کواکس قرا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دانش آموزان ناقلین خوبی برای کرونا هستند

دانش آموزان ناقلین خوبی برای کرونا هستند