مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 10 مهر 1399 ساعت 06:352020-10-01سياسي

بیکاری مهمترین مشکل جوانان کردستانی است


متأسفانه در کردستان حجم بیکاری بسیار بالا است و در کنار آن جوانان تحصیل کرده بسیاری در استان داریم که این دو مسئله کاملاً در مغایرت با یکدیگر قرار دارند.

- سنندج - رییس شورای شهر سنندج گفت: متأسفانه در کردستان حجم بیکاری بسیار بالا است و در کنار آن جوانان تحصیل کرده بسیاری در استان داریم که این دو مسئله کاملاً در مغایرت با یکدیگر قرار دارند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، غریب سجادی صبح امروز در جریان دیدار شهردار و مدیران شهرداری و اعضای شورای شهر سنندج با نماینده ولی فقیه در کردستان، اظهار کرد: متأسفانه کردستان یکی از محروم ترین استان های کشور است و توجه کمی در دهه های گذشته به حوزه های مختلف این استان شده است.

وی افزود: میزان حاشیه نشینی به نسبت دیگر شهرهای کشور در سنندج بسیار بالا بوده و به همین نسبت نیز حجم بیکاری با توجه به جوانان تحصیل کرده ای که وجود دارد، بالا است.

رییس شورای شهر سنندج ادامه داد: در حال حاضر شاهد گسترش پدیده ناخوشنود دست فروشی در سطح شهر سنندج هستیم و در حالی که همه انتظار دارند دست فروشان جمع آوری شوند، اما نمی توان با این حجم بیکاری که در جامعه با آن مواجه هستیم این کار را انجام دهیم.

سجادی در بخش دیگری از سخنان خود به فعالیت های عمرانی که در سنندج در حال انجام است اشاره کرد و یادآور شد: سنندج به یک کارگا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بیکاری مهمترین مشکل جوانان کردستانی است

بیکاری مهمترین مشکل جوانان کردستانی است