مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 10 مهر 1399 ساعت 06:262020-10-01اجتماعي

تمرکز شهرداری کرمانشاه در خدمات رسانی به مناطق کم برخوردار است


مدیران شهرداری در خدمات رسانی به مناطق حاشیه ای و کم برخوردار تمرکز بیشتری داشته باشند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کرمانشاه، سعید طلوعی امروز در حاشیه بازدید از پروژه های مهم شهرداری، اظهار داشت: در دوران گذشته یک رسم غلط در شهرداری ها نهادینه شده بود که خدمات رسانی فقط در مناطق برخوردار شهری صورت می گرفت و خدمات رسانی به مناطق حاشیه شهر مغفول مانده بود.

 وی افزود: خدمات رسانی به مناطق کم برخوردار حاشیه ای از جمله خدمات عمرانی، فرهنگی اجتماعی، ایجاد فضای سبز و ایجاد دسترسی بهتر به این مناطق منجر می شود که طی یک بازه زمانی کوتاه این مناطق و محله های برخوردار تبدیل شوند و آمادگی این را پیدا کنند که از حاشیه شهر خارج و به مرکز شهر افزوده شود.

 شهردار کرمانشاه یکی از راه حل های خارج کردن مناطق کم برخوردار از حاشیه نشینی را ایجاد دسترسی بهتر، ایجاد شاهراه ارتباطی و ساخت بزرگراه دانست.

 طلوعی گفت: از مدت ها پیش با برنامه ریزی های صحیح در حوزه خدمات رسانی تنظیف روزانه، خدمات عمرانی و تولید محتوای فرهنگی نسبت به طبقه اجتماعی در مناطق حاشیه ای آغاز شده است.

 وی گفت: یکی از اقدامات مهم شهرداری کرمانشاه در خصوص خدمات رسانی بهتر به منطقه حاشیه ی شهر کرمانشاه، ایجاد یک شاهراه ارتباطی در رینگ شرقی شهر است که حدود 50 درصد از زیرساخت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تمرکز شهرداری کرمانشاه در خدمات رسانی به مناطق کم برخوردار است

تمرکز شهرداری کرمانشاه در خدمات رسانی به مناطق کم برخوردار است