مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 10 مهر 1399 ساعت 06:262020-10-01سياسي

طرح های گردشگری به فرهنگ اقوام آسیب نزند/ لزوم دقت در صدور مجوز گردشگری


امام جمعه گنبدکاووس با اشاره به اینکه اساس طرح های گردشگری باید حفظ و حراست از فرهنگ ناب اسلامی ایرانی باشد، گفت: نباید بگذاریم رفت و آمدها و فعالیت های گردشگری به فرهنگ اصیل اقوام آسیب بزند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از گنبدکاووس، حجت الاسلام محمود ترابی در دیدار مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان گلستان با اشاره به اینکه همه ما باید تلاش کنیم تا وظیفه خود را در برابر میراث گرانبهای فرهنگی خود به انجام برسانیم، اظهار کرد: کشور ما ایران اسلامی دارای تمدن غنی و فرهنگی ناب و اصیل است که در کنار صنایع دستی بی بدیل اقوام در سرتاسر این مرز پرگهر همواره مورد توجه جهانیان بوده است.

وی با بیان اینکه هیچ کس با توسعه گردشگری و سیاحت مخالف نیست بلکه دستور اسلام نیز گردش و عبرت آموزی از آشنایی با فرهنگ ها و آداب سایر اقوام و شهرهاست، افزود: آنچه ما را نگران می کند بی توجهی به فرهنگ ناب و اصیل ایرانی اسلامی در شلوغی و اهداف صرفا گردشگری است.

امام جمعه گنبدکاووس با تاکید بر اینکه نگرانی ما از اجرای طرح های گردشگری این است که فرهنگ و آداب و رسوم اصیل این مناطق مورد تهاجم قرار بگیرد، خاطرنشان کرد: باید رفت و آمدها به گونه ای بشود که آن فرهنگ و میراث با اصالت گذشته مورد تهاجم قرار نگیرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

طرح های گردشگری به فرهنگ اقوام آسیب نزند/ لزوم دقت در صدور مجوز گردشگری

طرح های گردشگری به فرهنگ اقوام آسیب نزند/ لزوم دقت در صدور مجوز گردشگری