مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 10 مهر 1399 ساعت 06:262020-10-01پزشكي

واکسن آنفلوانزا در داروخانه های اصفهان توزیع نشده است


سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی اصفهان گفت:بالغ بر 30 هزار دوز واکسن آنفلوانزا به استان اصفهان تحویل داده شده است که تاکنون در داروخانه های اصفهان توزیع نشده است.

- آرش نجیمی در گفت و گو با ، فوق تخصصی ریه، ICU، CCU ، داخلی، اطفال، اورژانس، آزمایشگاه، زایمان و سایر بخش های ویژه بیمارستانی در اولویت نخست دریافت واکسن آنفلوانزا قرار دارند.

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی اصفهان دانشجویان گروه های پزشکی، پرسنل نظام بهداشتی، پرسنل شاغل در پایگاه های اورژانس را طبق دستورالعمل مصرف واکسن آنفلوانزای انسانی در لیست اولویت یک برشمرد و افزود: طبق دستورالعمل وزارت بهداشت و درمان کشور، بیماران پرخطر و مادران باردار هم در اولویت اول دریافت واکسن آنفلوانزا تعریف شده اند.

بخش محدودی از لیست اولویت یک تحت پوشش واکسن آنفلوانزا قرار گرفته اند وی گفت: با مقدار محدود کمتر از 30 هزار دوز واکسن آنفلوانزا که در اختیار استان اصفهان قرار داده شده است تنها بخشی از افراد اولویت اول تحت پوشش این واکسن قرار گرفته اند.

نجیمی با تاکید بر اینکه این میزان محدود دوز واکسن آنفلوانزا که در این مرحله تحویل استان اصفهان شده است به نیاز جامعه هدف اولویت یک پاسخ نمی دهد، تصریح کرد: در این مرحله حتی واکسن آنفلوانزا در اختیار تمام مادران باردار هم قرار نگرفته است و پس از


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

واکسن آنفلوانزا در داروخانه های اصفهان توزیع نشده است

واکسن آنفلوانزا در داروخانه های اصفهان توزیع نشده است