مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 10 مهر 1399 ساعت 06:252020-10-01سياسي

دخالت نمایندگان مجلس در عزل و نصب ها یک آسیب است


رییس دفتر نظارت و بازرسی انتخابات استان قزوین در جلسه نقد و بررسی انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی گفت: دخالت های نمایندگان در عزل و نصب ها یک آسیب است و اگر دولت مصمم بر حفظ حریم صلاحیتی خود مطابق قانون اساسی باشد قطعاً از حمایت شورای نگهبان .

- ایسنا/قزوین رییس دفتر نظارت و بازرسی انتخابات استان قزوین در جلسه نقد و بررسی انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی گفت: دخالت های نمایندگان در عزل و نصب ها یک آسیب است و اگر دولت مصمم بر حفظ حریم صلاحیتی خود مطابق قانون اساسی باشد قطعاً از حمایت شورای نگهبان به عنوان حافظ قانون اساسی بهره مند می گردد.

جلسه نقد و بررسی انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و تقدیر از برگزارکنندگان انتخابات، شب گذشته 9 مهر در محل دفتر نظارت و بازرسی انتخابات با حضور نماینده محترم ولی فقیه در استان برگزار شد، در این جلسه محمدتقی صفری، رییس دفتر نظارت و بازرسی انتخابات ضمن ابراز قدردانی از زحمات کلیه نهادهای دخیل در امر انتخابات به بیان ویژگی های انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در استان پرداخت.

صفری اولین ویژگی انتخابات دور گذشته مجلس شورای اسلامی در استان را افزایش ثبت نامی ها برشمرد و گفت: میانگین افزایش ثبت نامی های داوطلبان مجلس یازدم نسبت به دور قبل در کشور 25 درصد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دخالت نمایندگان مجلس در عزل و نصب ها یک آسیب است

دخالت نمایندگان مجلس در عزل و نصب ها یک آسیب است