مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 10 مهر 1399 ساعت 06:202020-10-01سياسي

کمربندی سوم تهران پاییز امسال با حضور رییس جمهور افتتاح می شود


کمربندی سوم تهران پاییز امسال با حضور رییس جمهور افتتاح می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، محمد اسلامی صبح پنج شنبه در آیین افتتاح کمربندی دوم تهران که در شهرستان ری و با حضور انوشیروان محسنی بندپی، استاندار تهران، حسین توکلی کجانی، فرماندار ویژه ری و حیدر نوروزی، مدیر کل راهداری استان تهران برگزار شد اظهار داشت: همه مکلف به تکریم سالمندان هستیم، قرآن کریم حتی اوف به پدر و مادر را مورد نکوهش و سرزنش قرار داده است و همواره باید به سالمندان احترام بگذاریم.

وی افزود: در استان تهران همواره مشکلات زیادی وجود دارد چراکه نگاه برخورداری به تهران، سبب نوعی محرومیت اعتباری شده، در حالی که با این حجم تردد و تعداد قابل توجه ساکنان نیاز به گسترش ظرفیت دارد.

وزیر راه و شهرسازی گفت: اقدامات توسعه ای در استان تهران در دو زمینه دنبال شده، یکی افزایش ظرفیت که آزادراه تهران- شمال در این راستا افتتاح شد، گسترش ظرفیتی در جاده هراز و چالوس نیز سبب شد، در سال 98 مردم روان تر در مسیر تردد کنند.

اسلامی گفت: ادامه اتوبان همت نیز در روان سازی ترافیکی گشایشی ایجاد کرد و کمربندی سوم هم مهم است که 220 کیلومتر راهسازی صورت گرفته و در پاییز امسال با حضور رییس جمهور و به صورت ویدئو کنفرانس افتتاح می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کمربندی سوم تهران پاییز امسال با حضور رییس جمهور افتتاح می شود

کمربندی سوم تهران پاییز امسال با حضور رییس جمهور افتتاح می شود