مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 10 مهر 1399 ساعت 06:202020-10-01اجتماعي

اعلام محدودیت های ترافیکی در جاده های مازندران


رییس پلیس راه استان مازندران از اعمال محدودیت های ترافیکی در محورهای مواصلاتی استان خبر داد.

علیرضا قدمی گفت: به منظور افزایش ایمنی، ایجاد کشش و تسهیل در عبور و مرور وسایل نقلیه، محدودیت های ترافیکی تا ساعت 6 صبح روز شنبه12 مهرماه در محورهای مواصلاتی استان به اجرا در خواهد آمد.

وی افزود: به همین منظور تردد انواع موتورسیکلت به جز موتورسیکلت های انتظامی و امدادی برای انجام ماموریت های ضروری در مسیر مجاز جریان ترافیک تا ساعت 6 صبح روز شنبه از محورهای کرج-چالوس، هراز، فیروزکوه و بالعکس ممنوع است.

رییس پلیس راه استان مازندران با اشاره به ممنوع بودن تردد انواع تریلر، کامیون و کامیونت از محور کرج-چالوس ، تصریح کرد: تردد وسایل نقلیه از ساعت 17 روز جمعه تا ساعت 2 بامداد روز بعد از کرج ابتدای اتوبان تهران-شمال به سمت مرزن آباد ممنوع بوده و در صورت اعلام ماموران پلیس راه مستقر در محل از ساعت 20 شب تا 2 بامداد روز بعد از مرزن آباد به سمت کرج-تهران یک طرفه می شود.

وی با اشاره به ممنوع بودن تردد تمامی تریلرها از محور هراز ، خاطرنشان کرد: تردد تمامی کامیون ها و کامیونت ها به استثنای حاملان مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت 6 صبح تا ساعت 24 روزهای پنج شنبه و جمعه 10 و 11 مهرماه از محور هراز ممنوع است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اعلام محدودیت های ترافیکی در جاده های مازندران

اعلام محدودیت های ترافیکی در جاده های مازندران