مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 10 مهر 1399 ساعت 06:152020-10-01سياسي

خدمت به مردم اولویت کاری مسوولان باشد


نماینده ولی فقیه در استان کردستان گفت: خدمت به مردم و کمک به آنان بدون نگاه قومی و مذهبی از ثواب و معنویت بالایی برخوردار است و باید اولویت کاری و مورد توجه همه ما مسوولان و متولیان امر باشد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سنندج، حجت الاسلام والمسلمین عبدالرضا پورذهبی صبح امروز در دیدار با شهردار و اعضای شورای شهر سنندج یکی از برنامه های خود را بازدید از بازار و فضای شهر سنندج عنوان کرد و اظهار داشت: بازدید از فضای شهر منجر به لمس مشکلات و فضای شهر شد.

وی افزود: باید برای جایی که در آن زندگی می کنیم همه فعالیت ها را دست بالا بگیریم، مقام معظم رهبری کردستان را با عنوان استان فرهنگی نامگذاری کردند و باید کاری کنیم که فعالیت ها زیبنده جایگاه این استان باشد.

وی اضافه کرد: مردم کردستان، مردمی قانع و دوستدار اهل بیت علیهم السلام بوده و پای نظام هستند و این ویژگی ها ارزشمند و قابل تحسین است.

نماینده ولی فقیه در استان کردستان اعلام کرد: براساس مراجعات و نامه های مردمی که به من می رسد مشکلات عدیده ای از جمله گرانی، ازدواج، بیکاری در استان داریم.

حجت الاسلام پورذهبی عنوان کرد: وقوع برخی مشکلات جامعه از جمله گرانی و یا ویروس کرونا به دست ما نیست اما می توانیم پیشگیری کنیم و یا هوای همدیگر را با خوش اخلاقی و مهربانی داشته باشیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خدمت به مردم اولویت کاری مسوولان باشد

خدمت به مردم اولویت کاری مسوولان باشد