مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 10 مهر 1399 ساعت 06:002020-10-01ورزشي

انصراف موج سواران نوشهر از مسابقات مرحله نهایی لیگ برتر فوتبال ساحلی کشور


نماینده سازمان لیگ برتر کشور از انصراف یک تیم از مسابقات مرحله نهایی لیگ برتر فوتبال ساحلی کشور خبر داد و گفت: تیم موج سواران ساحلی نوشهر بعد از حاضر نشدن در دو بازی دور رفت مرحله نهایی از جدول مسابقات حذف شد.

- ایسنا/سمنان نماینده سازمان لیگ برتر کشور از انصراف یک تیم از مسابقات مرحله نهایی لیگ برتر فوتبال ساحلی کشور خبر داد و گفت: تیم موج سواران ساحلی نوشهر بعد از حاضر نشدن در دو بازی دور رفت مرحله نهایی از جدول مسابقات حذف شد.

محمدرضا برزگر در گفت و گو با خبرنگار ایسنا گفت: دور رفت مسابقات مرحله نهایی لیگ برتر فوتبال ساحلی کشور از 8 مهرماه به میزبانی هیئت فوتبال شهرستان سمنان در این شهر آغاز شده است و تیم های پارس جنوبی بوشهر، صنعت فرش حداد اصفهان، مقاومت گلساپوش یزد و موج سواران نوشهر به عنوان چهار تیم برتر مرحله گروهی این مسابقات در مرحله نهایی به رقابت می پردازند.

وی اضافه کرد: تیم موج سواران ساحلی نوشهر در روز اول و دوم مسابقات حاضر نشد و طبق آیین نامه مسابقات، تیمی که در مسابقات گروهی در دو بازی حاضر نشود از جدول مسابقات حذف می شود، بدین ترتیب مسابقات مرحله نهایی لیگ برتر فوتبال ساحلی کشور با حضور تیم ادامه پیدا می کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انصراف موج سواران نوشهر از مسابقات مرحله نهایی لیگ برتر فوتبال ساحلی کشور

انصراف موج سواران نوشهر از مسابقات مرحله نهایی لیگ برتر فوتبال ساحلی کشور