مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 10 مهر 1399 ساعت 06:002020-10-01اقتصادي

آزادسازی 100 هکتار از اراضی آتشگاه کرج


مدیر جهاد کشاورزی شهرستان کرج از تخریب ساخت و سازهای غیرمجاز و آزادسازی 100 هکتار از اراضی کشاورزی در بخش مرکزی شهرستان خبر داد.

- اسماعیل صارمی در گفت وگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: در راستای اجرای تبصره 2 ماده 10 قانون حفظ کاربری اراضی زراعی و باغ ها، بیش از 108 مورد ساخت و ساز غیرمجاز شامل دیوارکشی، بنا، محوطه، ویلا، استخر، دپوی مصالح، گودبرداری و فونداسیون در آتشگاه، شهرک موسوم به دانشگاه و نیز جاده آتشگاه به سمت برغان واقع در شهرستان کرج صبح امروز تخریب شد.

وی ادامه داد: این ساخت و سازهای غیرمجاز با حضور نماینده دادستانی، عوامل یگان امداد و کلانتری و کارشناسان جهاد کشاورزی کرج آزادسازی شد.

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان کرج با تأکید بر حفاظت از اراضی کشاورزی اظهار داشت: بارها تذکر داده ایم که بدون مجوز در اراضی کشاورزی هیچ گونه تغییر کاربری صورت نگیرد، چراکه اموال خود افراد از بین می رود.

ما باید این اراضی را با حفظ کاربری کشاورزی و باغی به نسل های بعد منتقل کنیم لذا با هرگونه دست درازی و ساخت و ساز غیرمجاز و دخل و تصرف در این زمین ها که مانع از تولید محصولات کشاورزی شود به شدت برخورد می کنیم.

وی متذکر شد: مقابله مؤثر با زمین خواران نیازمند یک عزم و اراده ملی و همگانی است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آزادسازی 100 هکتار از اراضی آتشگاه کرج

آزادسازی 100 هکتار از اراضی آتشگاه کرج